Buscar:

Someone you loved - LEWIS CAPALDI

sol sol mi sol mi sol mi la si la sol sol la sol mi re // I'm going under and this time I fear there's no one to save me
sol sol mi sol mi sol mi la si la sol sol la sol mi re // This all or nothing really got a way of driving me crazy
la la sol la sol sol mi° // I need somebody to heal
sol la sol mi° re° // Somebody to know
sol sol sol sol re° // Somebody to have
mi° mi° re° do° la sol // Somebody to hold
sol la sol sol mi° // It's easy to say
sol sol la sol sol re° // But it's never the same
mi° mi° mi° mi° mi° mi° re° re° do° do° re° // I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
 
CORO
do° do° mi° fa° mi° // Now the day bleeds
do° do° mi° fa° mi° // Into nightfall
do° do° mi° fa° mi° re° // And you're not here
do° do° do° sol° sol° mi° // To get me through it all
do° do° do° fa° mi° // I let my guard down
do° do° do° fa° fa° mi° re° // And then you pulled the rug
mi° mi° mi° mi° mi° mi° mi° re°re° do° do° re° re° re° //
I was getting kinda used to being someone you loved

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Visitas a la página