BILLIONAIRE--TRAVIE McCOY FT. BRUNO MARS

do#° do#° do#°  do#° do#° mi°  fa#° do#° do#° si  la la sol#/ I wanna be a billionaire do fricking bad
Fa#  fa#  fa# la do#° si la fa# si/ Buy all of the things I never had
do#° do#° do#° do#° do#° mi°  fa#° do#° do#° si la la sol#/ I wanna be on the cover of Forbes magazine
fa# fa# fa# la do#° si la fa# si/ Smiling next to Oprah and the Queen

mi fa#° fa#° fa#° fa#° mi° fa#° do#°/Oh every time I close my eyes
la fa#° fa#° fa#° fa#° mi° fa#° do#°/ I see my name in shining lights
mi° fa#° fa#° mi° mi° fa#° sol#° la° sol#° fa#°/ A different city every night oh
sol#° fa#° mi° re° si fa#° fa#° sol#° la° la° sol#°/ I swear the world better prepare
do#° do#°  la° sol#° fa#° mi° fa#° mi° fa#°/ For when I’m a billionaire

No hay comentarios:

Publicar un comentario