THINKING OF YOU--KATY PERRY

La- sol- la- do°- sol/ Comparisons are
Sol- si- re°- do°- do°- la/ easily done, once you’ve
mi°- fa°- mi°- do°/ had a taste of
La- sol- la- do°- do°- sol/ perfection like an
Sol- la- do°- sol/ apple hanging
La- si- re°- do°- do°- la/ from a tree I picked
mi°- fa°- mi°- do°- re°/ the ripest one I still
La- si- do°/ got the seed

re°- re°- do°- mi°- re°- si- do°- la/ You said move on, where do I go?
re°- re°- do°- mi°- fa°- mi°- do°- re°- sol°- fa°- mi°/ I guess second best, is all I will know

CORO:
do°- re°- sol°- fa°- mi°- re°- do°/ Cause when I’m with him I am
re°- mi°- mi°- mi°- re°/ Thinking of you
re°- mi°- mi°- mi°- re°/ Thinking of you
do°- re°- mi°- fa°- do°/ What you would do if
do°- sol°- fa°- mi°- re°- do°/ You were the one who was
re°- mi°- mi°- mi°- re°/ spending the night
re°- re°- mi°- re°- fa°- do°/ Oh I wish that I
do°- sol°- fa°- fa°- fa°- mi°- do°/ Was looking into your eyes

No hay comentarios:

Publicar un comentario